Zdajemy sobie sprawę, że zwroty i reklamacje towaru bywają trudne i skomplikowane dlatego zrobiliśmy co w naszej mocy by ułatwić Wam cały ten proces.

Na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji każdego towaru zakupionego w sklepie online masz aż 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

INSTRUKCJA ZWROTU

  1. Zarejestruj swój zwrot poprzez wypełnienie formularza zwrotu, który znajdziesz poniżej.
  2. W celu usprawnienia procedury zwrotu przygotuj fakturę, którą otrzymałeś do zamówienia.
  3. Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem naszego kuriera lub wybrać inny, najbardziej dogodny dla Ciebie sposób.
  4. Następnie zapoznaj się z instrukcją pakowania. Pamiętaj proszę, że zwrot musi być dokonany w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie masz go pod ręką, zawsze możesz je u nas zamówić.
  5. Masz wątpliwości dotyczące pakowania? Skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy, jak to zrobić.

    UWAGA! Jeśli źle zabezpieczysz produkt i ulegnie on zniszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.

  6. Dla swojego bezpieczeństwa zrób zdjęcie zapakowanego produktu przed przekazaniem go kurierowi.
  7. Na koniec przekaż zwracany towar kurierowi.
  8. Firma kurierska odebraną od Ciebie przesyłkę dostarczy na nasz magazyn, gdzie zarejestrujemy zwrot i sprawdzimy produkt. Należność zwracamy najpóźniej do 14 dni od dostarczenia Twojego produktu na magazyn.

    Wysłanie zwrotu przez naszego kuriera odbywa się według stawek z cennika. Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.

    Możesz też samodzielnie nadać przesyłkę na adres:

    Wajnert Meble sp. z o.o.
    Ul. Kolejowa 29,
    56-513 Międzybórz

    UWAGA: koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient

  9. Jeżeli produkt nie był zgodny z Twoimi oczekiwaniami, możesz złożyć nowe zamówienie i spróbować czegoś innego 😊



Formularz zwrotu zamówienia

Formularz zwrotu

Typ zgłoszenia:











Ja, niżej podpisana/-y niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:






Oczekiwania:





 

1.Postanowienia opisane w §10 Regulaminu stosuje się jedynie do Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą – Konsumentem (dalej też jako: Konsument).

2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta (rozdział 4 tej ustawy).

3. Informacja o prawie do odstąpienia od Umowy zostaje przekazana Klientowi w chwili wysłania powiadomienia o realizacji Zamówienia na adres e-mail Klienta.

4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia Towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.

5. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. W celu odstąpienia Sprzedawca zaleca skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia zamieszczonego w Serwisie Sprzedawcy w zakładce Zwroty i doręczenie Sprzedawcy na adres e-mail: bok@mocohome.pl.

6. Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Towar Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 

7. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy.

8. Konsument zobowiązany jest zabezpieczyć zwracany Towar w taki sposób, by nie uległ on zniszczeniu w czasie transportu. 

9. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowa uznana jest za niezawartą. Z zastrzeżeniem zdań następnych niniejszego punktu, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia mu Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w Sklepie Internetowym). Zwrot kosztów Dostawy obejmuje zatem tylko najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towarów oferowany przez Sprzedawcę i jeśli Klient wybrał droższą metodę Dostawy, różnica w kosztach nie jest zwracana przez Sprzedawcę. Sprzedawca może się wstrzymać z przesłaniem zwrotu środków do czasu odebrania zwracanego Towarów lub przesłania Sprzedawcy potwierdzenia nadania paczki, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 

10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na zasadach opisanych w punkcie powyżej. Zwrot płatności dokonany zostaje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie.

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru lub w związku niewłaściwym zapakowaniem Towaru podczas jego odsyłania do Sprzedawcy. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia Towaru do sprzedaży jako Towaru pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na Towarze metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty badania Towaru przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania, w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Inne przykłady, kiedy Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru to m.in. uszkodzenia z powodu nieprawidłowego zabezpieczenia do transportu, ślady użytkowania lub zabrudzeń oraz uszkodzenia, w takich przypadkach Sprzedawca uprawniony jest do dokonania potrącenia stosownej kwoty na podstawie postanowień opisanych w niniejszym punkcie, po uprzednim poinformowaniu Klienta, co Klient w pełni rozumie i akceptuje.

12. Klient zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy. Wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę około 500 PLN.

13. W przypadku zwrotu Towaru z Zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Konsument zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis.

14. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku przekroczenia terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcy o woli odstąpienia od Umowy oraz w sytuacji, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta (np. dokonanie wyboru tkaniny spoza regularnej oferty tkanin dostępnych w ofercie na Stronie Internetowej, mebel przygotowany według indywidualnej specyfikacji, mebel zmodyfikowany na indywidualne życzenie Klienta) lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, jak w wypadkach przewidzianych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

PROCEDURA ODSYŁANIA TOWARU W PRZYPADKU SKORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ W PRZYPADKU ODSYŁANIA TOWARÓW REKLAMOWANYCH

1. Sprzedawca nakazuje zabezpieczenie Towaru w taki sam bezpieczny sposób, w jaki został dostarczony. Rekomendowane jest używanie oryginalnych opakowań. W przypadku pytań dotyczących pakowania, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. 

2. Sprzedawca, dla usprawnienia obsługi Klienta, rekomenduje rejestrację zwrotu Towaru przez firmowy formularz online . Wymagane jest dołączenie stosownych załączników  w postaci zdjęć Towaru, w celu usprawnienia procesu obsługi zwrotów.

3. Koszt zwrotu obciąża osobno Klienta, jeżeli wybierze samodzielne nadanie paczki. Jeśli Klient korzysta z odbioru oferowanego przez Sprzedawcę, wówczas wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę około 500 PLN.

4. Klient ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie Towaru. Dla usprawnienia procesu obsługi zwracanych Towarów, Sprzedawca rekomenduje wysłanie zdjęć zapakowanego Towaru przed odesłaniem, co będzie służyć jako dowód prawidłowego zabezpieczenia.