1. W niektórych przypadkach do podanych cen Towarów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki, o czym Klient jest informowany przed złożeniem Zamówienia. Zamówione Towary dostarczane są za pośrednictwem współpracujących ze Sklepem Internetowym firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania Zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego Sklepu.
2. Sprzedawca nie wysyła Towarów do paczkomatów, chyba, że jest to wyraźnie wskazane w treści Zamówienia.
3. Usługi dodatkowe takie jak wniesienie, rozpakowanie i ustawienie Towaru są dostępne tylko za dodatkową opłatą, która musi być zatwierdzona przez Klienta przed Dostawą (jeżeli dokupuje usługę) lub przy składaniu Zamówienia na stronie Sklepu Internetowego.
4. Wyniesienie opakowań Towarów obejmuje tylko materiały użyte do transportu zakupionego Towaru i nie dotyczy innych odpadów.
5. W kwestii czasu realizacji Zamówienia i Dostawy Towarów, Sprzedawca zastrzega, że podane terminy Dostawy (tj. od 2 do 5 tygodni dla Towarów na zamówienie) są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnej dostępności Towarów i warunków zewnętrznych, które są poza kontrolą Sprzedawcy, co Klient niniejszym przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje.
6. Za sytuacje nadzwyczajne, w których terminy Dostawy mogą ulec wydłużeniu Sprzedawca uznaje równie w szczególności: okres wyprzedaży, okres świąteczny, okres wakacyjny, czy nieprzewidziane okoliczności jak wybuch pandemii). Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z przyczyn od niego niezależnych (np. siła wyższa, utrudnienia związane z transportem zewnętrznym).
7. W przypadku nieobecności Klienta w umówionym miejscu i czasie Dostawy, Sprzedawca może obciążyć Klienta kosztami związanymi z ponowną Dostawą.
8. Wszelkie zmiany w planowanej dacie Dostawy muszą być potwierdzone przez Klienta. W przypadku braku potwierdzenia ze strony Klienta, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odroczenia terminu Dostawy do momentu uzyskania takiego potwierdzenia.
9. Dostępne sposoby Dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Towary nimi objęte.
10. Przesyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie. Jeśli regulacje bezwzględnie obowiązującego prawa kraju zwykłego pobytu Klienta przewidują dla niego korzystniejsze warunki niż przepisy prawa polskiego oraz zapisy niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Klienta.
11. Na łączny termin dostawy zamówionego Towaru składają się:
a) czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę. W przypadku zamówienia kilku Towarów, Zamówienie zostanie przekazane do doręczenia po przygotowaniu Towaru z najdłuższym terminem przygotowania;
b) czas doręczania Towaru przez wybraną firmę kurierską. Czas realizacji wysyłki przez firmę kurierską zależy od rodzaju zamawianego Towaru oraz od terminów danej firmy kurierskiej.
12. W przypadku nieodebrania paczki od kuriera, zwrot przesyłki do Sklepu Internetowego skutkuje: - obciążeniem Klienta kosztami zwrotu Towaru oraz ponownego jej nadania – jeżeli Klient zwróci się o ponowne nadanie przesyłki, - obciążeniem Klienta kosztem zwrotu paczki – jeżeli Klient zrezygnuje z zamówienia i nie wyrazi zgody na ponowne nadanie przesyłki.
13. W przypadku wydłużenia okresu realizacji przygotowania Zamówienia czy czasu doręczania Towaru, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem w celu poinformowania go o przyczynie opóźnień oraz nowym, planowanym terminie Dostawy.
14. Czas wysyłki Zamówienia może zostać wydłużony w przypadku Towarów, które będą wymagać personalizacji na zamówienie Klienta. O terminie wysyłki Klient zostanie poinformowany podczas składania Zamówienia. Za personalizację strony uznają np. Zamówienie Towaru w tkaninie spoza regularnie dostępnej oferty.
15. Firmy kurierskie oraz firmy obsługujące Punkty Odbioru posiadają własne regulacje co do sposobu realizacji usługi dostawy (w tym w zakresie ewentualnych reklamacji dotyczących dostawy, czasu i sposobu zgłaszania ewentualnych uszkodzeń przesyłki i innych istotnych kwestii) – szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się na stronach firm realizujących dostawę. Należy zapoznać się z tymi warunkami przed wyborem sposobu dostawy.
16. Wszelkie niezgodności Zamówienia należy zgłosić do 48h od daty otrzymania paczki, wysyłając e-mail na adres: bok@mocohome.pl.
17. Szkody powstałe podczas transportu: wszelkie uszkodzenia paczki prosimy, aby zgłaszać na bieżąco bezpośrednio kurierowi lub przewoźnikowi dostarczającemu, w przypadku powstania uszkodzeń zamówionych Towarów lub uszkodzeń samej paczki. Dodatkowo, informację o zaistniałej sytuacji należy przekazać Sprzedawcy do 48h od daty otrzymania paczki, wysyłając e-mail na adres: bok@mocohome.pl. W przypadku zniszczenia Towaru przez przewoźnika, należy spisać protokół szkody oraz poinformować o tym Sprzedawcę. Odbierając przesyłkę z Towarem od kuriera, w miarę możliwości, Klient powinien zweryfikować przy przewoźniku, że Towar został dostarczony w całości, bez usterek.
Oferujemy Państwu następujące metody odbioru zamówienia:
- Bezpłatna dostawa do domu bez usługi wniesienia. Zamówienie zrealizuje zewnętrzna firma spedycyjna wyspecjalizowana w transporcie mebli. Otrzymają Państwo z odpowiednim wyprzedzeniem telefoniczne powiadomienie o planowanej dacie dostawy zarówno w wersji głosowej jak i SMS.
- Dodatkowo płatna dostawa do domu wraz z wnoszeniem, rozpakowaniem, ustawieniem mebla tapicerowanego i wyniesieniem opakowań do wskazanego kosza. Oferta dotyczy tylko mebli tapicerowanych takich jak: sofy, narożniki, fotele, pufy.
Metodę odbioru zamówienia należy wybrać w koszyku, po dodaniu produktu do zamówienia.