Notice: Undefined index: cms_content in /home/wajnert/domains/mocohome.pl/public_html/var/cache/prod/smarty/compile/theme_clima2layouts_layout_full_width_tpl/d8/58/f9/d858f9dbadc4e55144249e4ddb0ee58fc1ac690b_2.file.page.tpl.php on line 65
Notice: Trying to get property 'value' of non-object in /home/wajnert/domains/mocohome.pl/public_html/var/cache/prod/smarty/compile/theme_clima2layouts_layout_full_width_tpl/d8/58/f9/d858f9dbadc4e55144249e4ddb0ee58fc1ac690b_2.file.page.tpl.php on line 65
Masz pytanie? Sprawdź najpierw FAQ
Zanim do nas napiszesz — sprawdź, może odpowiedź już tu na Ciebie czeka. Zebraliśmy tutaj najczęstsze wątpliwości i tematy, o które pytają nasi klienci – od spraw związanych z realizacją zamówień, przez płatności i dostawy, aż po zwroty czy szczegóły dotyczące samej firmy. A jeśli Twoje pytanie jeszcze się tu nie pojawiło, śmiało napisz do nas.
Nasze meble są produkowane w Polsce, w fabryce mebli z długoletnim doświadczeniem w województwie Dolnośląskim.
Obecnie nasze showroomy znajdziesz w kilku miastach w Polsce:
Wrocław – Galeria Wnętrz Domar, piętro 1
Poznań – Galeria Polskie Meble, parter
Katowice – HomeConcept, budynek nr 3
Międzybórz (woj. Dolnośląskie) – Salon Firmowy Wajnert
Ostrów Wielkopolski – Aleja Wnętrz
Wrocław – Galeria Wnętrz Domar, piętro 1
Poznań – Galeria Polskie Meble, parter
Katowice – HomeConcept, budynek nr 3
Międzybórz (woj. Dolnośląskie) – Salon Firmowy Wajnert
Ostrów Wielkopolski – Aleja Wnętrz
Biuro Obsługi Klienta jest czynne w godzinach 8.00 – 16.00 w dni robocze
Czas realizacji zamówienia podany jest na karcie każdego produktu.
Czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostawy, zazwyczaj od 3-7 dni roboczych od dnia wysłania mebla z naszego magazynu.
Czas realizacji odnosi się do czasu potrzebnego na wyprodukowanie produktu, nie uwzględnia dostawy.
Tak. O planowanym terminie dostawy zostaniesz poinformowany telefonicznie lub przez SMS z wyprzedzeniem.
Opcje dostawy różnią się z zależności od zakupionego asortymentu
Meble tapicerowane (z wyłączeniem łóżek) – dostawa z wniesieniem, rozpakowaniem i montażem.
Meble systemowe i łóżka (np. szafki RTV, komody, konsole) – dostawa z wniesieniem pod wskazany adres.
Akcesoria (np. poduszki, próbki tkanin, preparaty pielęgnacyjne) – dostawa kurierska.
Meble tapicerowane (z wyłączeniem łóżek) – dostawa z wniesieniem, rozpakowaniem i montażem.
Meble systemowe i łóżka (np. szafki RTV, komody, konsole) – dostawa z wniesieniem pod wskazany adres.
Akcesoria (np. poduszki, próbki tkanin, preparaty pielęgnacyjne) – dostawa kurierska.
Po rozpakowaniu i montażu mebla, kurierzy wyniosą pozostałe opakowania do wskazanego przez klienta kontenera.
Jeśli zaplanowany termin dostawy Ci nie odpowiada, możesz go zmienić, kontaktując się ze sklepem. Trzeba jednak pamiętać, że zmiana terminu może wydłużyć czas realizacji zamówienia, ponieważ dostawa zostanie dopasowana do nowych tras transportu.
Tak próbki wybranych przez siebie tkanin i odcieni można w łatwy sposób zamówić na podstronie dedykowanej Tkaninom.
Tak, jeśli jest to tkanina, która znajduje się w zakładce Tkaniny oraz nie ma ograniczeń technologicznych do zastosowania danej tkaniny na wybranym meblu. Należy pamiętać, że takie zamówienie, jest zamówieniem indywidualnym, a takie zamówienie nie podlega zwrotowi.
W naszych showroomach stacjonarnych oferujemy szerszą gamę tkanin zarówno pod względem tekstur jak i odcieni. Stacjonarnie można zamówić mebel w tkaninie, która nie znajduje się w ofercie sklepu internetowego.
Tak, bryły 3d naszych flagowych produktów dostępne są dla osób realizujących projekty wnętrz, w zakładce Dla Architektów.
Stronę mebla zawsze określamy patrząc na niego od frontu, czyli stojąc naprzeciwko.
Jeśli siedzisko narożnika wystaje w Twoją prawą stronę – to jest narożnik prawy.
Jeśli wystaje w Twoją lewą stronę – to narożnik lewy.
Podobnie określa się stronę konsoli czy innych mebli modułowych.
Jeśli siedzisko narożnika wystaje w Twoją prawą stronę – to jest narożnik prawy.
Jeśli wystaje w Twoją lewą stronę – to narożnik lewy.
Podobnie określa się stronę konsoli czy innych mebli modułowych.
W naszej ofercie posiadamy kilkanaście rodzajów tkanin, na karcie tkanin znajdziesz niezbędne informacje dotyczące każdej z tkanin. Jeśli jednak potrzebujesz indywidualnego doradztwa, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, lub odwiedź jeden z naszych showroomów.
Kolekcja modułowa to taka, w której mebel składa się z pojedynczych elementów (modułów). Dzięki temu możesz samodzielnie zaprojektować swój zestaw – dobrać wielkość, kształt i układ mebla do swojego wnętrza. Moduły można ze sobą łączyć, np. tworząc narożnik, sofę w kształcie litery U albo zestaw kilku foteli.
Pielęgnacja mebla będzie się różnić w zależności od wybranej tkaniny i jej właściwości, ogólne wskazówki znajdziesz na karcie każdej tkaniny.
Tak, to naturalne. Kolory tkanin mogą się nieznacznie różnić od tych, które widzisz na ekranie. Wynika to m.in. z ustawień monitora, oświetlenia podczas robienia zdjęć czy rodzaju urządzenia, na którym przeglądasz ofertę. Dlatego zawsze polecamy zamówić bezpłatne próbki tkanin – dzięki nim możesz zobaczyć materiał na żywo, sprawdzić jego kolor, fakturę i dopasować do swojego wnętrza.
Tak, większość modułów można dokupić także po czasie – dzięki temu łatwo rozbudujesz swój zestaw, np. zmieniając sofę w większy narożnik. Warto jednak pamiętać, że tkaniny i materiały mogą różnić się odcieniem w zależności od partii produkcyjnej, rodzaju wałka użytego w produkcji czy czasu, jaki upłynął od zakupu pierwszego mebla. Dlatego nowe moduły mogą minimalnie różnić się wyglądem od tych, które już posiadasz.
Jeśli zakupiony produkt, nie był produktem na indywidualne zamówienie, klientowi przysługuje prawo zwrotu w ciągu 30 dni bez podania przyczyny, dokładne warunki znajdziesz w Regulaminie Sklepu.
Klient ponosi koszty bezpośredniego zwrotu mebla (tj, koszt transportu).
Wypełniając formularz zwrotu zamówienia w zakładce Zwroty, w której znajdziesz również dokładną instrukcję krok po kroku.
Tak, wszystkie nasze meble posiadają 24 miesięczną gwarancję.
Wypełniając formularz reklamacyjny w zakładce Formularz Reklamacji. Dokładne warunki złożenia reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Akceptujemy płatności elektroniczne tj. karta kredytowa lub płatnicza, BLIK, szybki przelew oraz płatności ratalne. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Metody Płatności.
Tak, w naszym sklepie internetowym posiadamy możliwość zakupu produktów na raty.
Tak, jeśli klient zakupi mebel i w formularzu zamówienia zaznaczy taką opcję, jednocześnie podając dane firmy.
Tak, akceptujemy taką formę płatności, jedynie dla zamówień złożonych z doradztwem Działu Obsługi Klienta.