Informacje nt. czasu wysyłki są podawane indywidualnie dla każdego produktu i są widoczne w jego karcie.

Oferujemy meble tylko w gotowych wymiarach.

Aby anulować złożone wcześniej zamówienie, wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: bok@mocohome.pl

Status zamówienia można sprawdzić na każdym etapie procesu na koncie klienta w zakładce zamówień.

Numer przesyłki wysyłany jest drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Dostępny jest również w zakładce zamówień na koncie klienta.

Próbki tkanin podlegają opłacie, w cenie 12 PLN otrzymacie Państwo do 15 próbek tkanin. Można je zamówić w tym miejscu. Mogą Państwo wskazać konkretne tkaniny lub np. kolory i właściwości tkanin, a nasz zespół przygotuje odpowiedni pakiet.

Moduły narożnika MOVED łączą się przy pomocy tzw. „krokodylków”. Jest to mechanizm zazębiający, który jest umieszczony pod spodem mebla. Zapewnia stabilne połączenie oraz umożliwia szybkie rozłączenie modułów, dzięki czemu można łatwo zmienić jego konfigurację.

Przykładowo z dużego narożnika można odłączyć środkowy element i ustawić go jako fotel, a z narożnika powstanie jego mniejsza wersja.

Showroom oraz listę salonów można znaleźć pod adresem Mapa Salonów.

Grupa Comfort zawiera w sobie tkaniny, które oferują wiele różnych właściwości oraz przyzwoitą jakość, która pozwoli cieszyć się Państwu meblem przez wiele lat. Tkaniny z grupy Premium zazwyczaj są wykonane w wyższej technologii dzięki czemu ich właściwości oraz jakość jest jeszcze lepsza niż w grupie Comfort. Meble obite w tkaninę Premium nierzadko wyglądają jak nowe nawet po 8 latach.

Zamówienie zrealizujemy w każdej tkaninie dostępnej na naszej stronie.

Wcześniej jednak prosimy o kontakt z naszym działem obsługi, który doradzi dobór tkaniny do Państwa potrzeb. Dostępne tkaniny możesz obejrzeć pod adresem Tkaniny.

Dokupienie mebla do posiadanego zestawu jest możliwe, jednak wiąże się z ryzykiem wystąpienia różnic w odcieniu materiału obiciowego, czy różnic z spasowaniem nowego elementu mebla już posiadanymi.

Moved oraz Moved Xl jest kolekcją modułową, można skonfigurować układ według własnego pomysłu.

Proszę o kontakt z działem obsługi bok@mocohome.pl prześlemy wykaz wszystkich dostępnych segmentów.

Pokrowiec można zdjąć tylko z luźnych poduch oparciowych np. w kolekcji Moved Night.

Wypełnienie stanowi kostka pianki wysoko elastycznej + puch silikonowy

Puf Moco Bag jest przed wysyłką kompresowany do formy kostki, a następnie laminowany i umieszczany w kartonie.

Tak, pokrowiec można prać w pralce, szczegóły są umieszczone na etykiecie pokrowca.

Niebawem uruchomimy usługę zakupu pokrowca.

Tak, puf Moco Bag można zwrócić. Przed zwrotem należy zapakować puf, tak aby ograniczyć ryzyko uszkodzenia i ubrudzenia w transporcie.

Na dzień dzisiejszy nie oferujemy takiej możliwości.

Zgodnie z instrukcją, wypełnioną pufę należy odstawić na 24 godziny.

Funkcję spania posiadają kolekcje takie jak: Anfora, Moved Night oraz Cloe.

Chcemy, żeby nasze meble jak najdłużej Ci służyły, dlatego do każdego produktu dołączamy Paszport Produktu. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje o zasadach użytkowania oraz konserwacji mebli.

Łóżko tapicerowane jest dostarczane w 4 paczkach, na które składa się: rama łóżka, oparcie, stelaż, dno pojemnika na pościel

Usługa montażu nie jest dostępna w naszej ofercie. W ramach płatnego pakietu w cenie 150 zł. oferujemy: wniesienie towaru, jego rozpakowanie, wstawienie we wskazane miejsce oraz wyniesienie opakowań do Państwa pojemników na śmieci.

Tak, możemy opóźnić wysyłkę Twojego zamówienia, ale maksymalnie o 20 dni kalendarzowych od czasu wysyłki, który podany jest w ofercie. Informacja musi trafić do nas w uwagach do zamówienia. Zamówienia z czasem realizacji 24-48h nie podlegają opóźnieniu wysyłki.

Tak, w koszyku jest możliwość wybrania takiej opcji w cenie 150 zł. od mebla.

Dostawa jest bezpłatna na terenie całego kraju.

Tak, należy nas wcześniej o tym poinformować. Adres magazynu to: Kolejowa 29, Międzybórz 56-513.

Taka opcja jest dostępna w dużych miastach. Wtedy możemy odpłatnie zaoferować 3 przedziały godzinowe: 8-12, 12-16, 16-20.

Tak, ale musimy zostać o tym uprzedzeni, najlepiej za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres bok@mocohome.pl lub można wskazać taką prośbę w uwagach do zamówienia na etapie koszyka.

Oferujemy następujące formy płatności:

  • płatności elektroniczne
  • Płatność BLIK
  • Płatności Kartą Kredytową / Debetową
  • przelew standardowy na numer konta podany w potwierdzeniu zamówienia
  • płatności odroczone PayPo
  • płatności ratalne

Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami na nasze meble udzielamy dwuletniej gwarancji.

Reklamację należy zgłosić przez nas formularz reklamacyjny, który znajduje się tutaj.

Koszt zwrotu towaru jest zależny od gabarytu przesyłki. Przykładowo narożnik Moved o rozmiarze 306x153 cm. to koszt 450 zł.

W takim przypadku konieczne będzie złożenie reklamacji. Skontaktuj się z nami wypełniając formularz reklamacyjny